İTME VE ÇEKME KUMANDA SPİRALLERİ
+90 312 385 6 188

Firma > Kalite Politikamız

Kalite, müşterilerin ihtiyaçlarını ve mantıklı beklentilerini tam ve sürekli olarak karşılayabilmek, ürün ve hizmetleri en ekonomik şekilde üretmek, minimum maliyet, maksimum kalite ve %100 müşteri memnuniyetidir.

Uygun maliyet politikamızla, uluslararası rekabet gücümüz artacak hem de etkili bir Kalite Güvence Sistemi kurulduğu için, üretim, verimlilik ve karlılık gibi birçok fayda sağlanacaktır. KTS A.Ş.'de üretimin en az uluslararası standartlarda yapılması için bilim ve teknolojinin sağladığı ölçek ekonomilerinden faydalanılır.

Üretim anlayışımızın temelinde, KTS'deki, gerçek yaratıcı gücün, insan olduğunu ve çalışanların kaliteyi koruma ve geliştirme faaliyetlerinin başlangıç noktasını oluşturmaları yatar. Buna yönelik kişisel yeteneklerini geliştirmede ve takım olarak etkili bir birliktelik içinde çalışmak için çalışanların eğitimine önem verilir.

KTS A.Ş.'de eğitim süreci; kavrama, kendini adama, yeterlilik, iletişim, düzeltme ve devamlılıktır.

Kalite müşteri odaklı bir felsefedir. Çünkü liderlik yarışında gerçek kazananlar müşteriden gelen mesajları ciddiyetle değerlendirip, kendi avantajlarına çevirebilenlerdir.

Bunun yanında, KTS'nin bir bölümünün çıktılarını kullanan veya bu çıktılardan etkilenen insanlar, bölümler, sistemler ve süreçler de birer müşteridir. Her bölüm diğer fonksiyonlarına ek olarak, aynı zamanda bir arz kaynağıdır. Çünkü bir mamül ya da yarı mamüle sağladıkları katma değer sonucunda bir sonraki işlem için gönderdikleri çıktılar gittiği dahili ve harici bölümde müşterinin girdilerini oluşturacaklardır. Her birim ve kişi birer işlemci, arzcı ve müşteridir.

Tüm çalışanlarımızla, KTS A.Ş.'deki kalite sistemimizin ISO 9001 standardının tüm gerekleri yerine getirilecek şekilde kurulması temel politikamızdır.